Saturday, 7 May 2011

happy mother's day N happy birthday

Assalamualaikum N hello
da lame aku tak uptade belog ni ..
rindu rasenye 
hee ~ ~
hari ni 08-05 kn ?
ada dua peristiwa penting yang berlaku pada hari ni ..
ukeyh ..
nak tahu dua peristiwa tu apa ?
 first : mother's day
second : minah korea a.k.a hijrah senget

ukeyh buddy ,,
aku cerita pasal MOTHER'S DAY dulu

happy mother's day to my mum ,

i lub u mum ..
you are superB ..
you are my lovely ..
                                               YOU 
                                                                 ARE
                                                                                     MY 
                                                                                                    SOULMATE(S)

meyh tengok gambar orang yang aku sayang
sayang tahap gaban 
sayang sampai bile2

'
'
'
 my superB mum = )
tiada pengganti bagi mu ! mak
i lub u <3
'
'
'
aku N mak
'
'
ni hadiah tuk mak 
'
'
'
 kek tok mak ..
lastly 
i just want to say :

'
'
'
'




'
'
'
'
you are SUPER MOM !



selesai sudah peristiwa yang pertama ..
meyh awok cerita yang kedua pulak ..
'
'
'

happy birthday senget .. ea salah .. happy birthday hijrah =)
sory dewr , awok gurau je ..
sarangheayo hijrah 
aku sayang kau , hijrah

aku ada sesuatu tuk kau ..
nak tahu apa ?
meyh tengok gambar kat bawah ni
'
'
'
apa entah nama mamat hensem ni 
'
'



lee minho <3
lee minho kau punya choi minho aku punye ..
deal ?
'
'


aku ada kek tuk kau
'
'


lastly awok nak kap =,=

'
'
'
aku sayang kau ,,
wahai hijrah sayang =)

'
'
choi minho <3 
aku punya !

'
'

sebelum aku akhiri kata2 aku ni ..
HIJRAH MINAH KOREA 
ni ada belog taw ..
maw tengok ?
bayar ar dewr ..
hahah ..garw jewp ..
ni belog dea 
'
'

ukeyh lah dear , bantal dekad dalam bilik tu da panggil aku ,,
so , aku maw msuk tdur ..
akhir kata dari aku
ASSALAMUALAIKUM
"N"
good nites sygs ..
=,=


DIBEBEL OLEH SYU..BUDAK BANYAK CAKAP..ILYSFDM

1 comment:

  1. Thnks Sue....syg ko ktt2...oop..lupa lak nak ckp..yg gmbr n.1 2 donghae,yg n.2 2 minho aq unyer...

    ReplyDelete